U vreme Jovana Apela označavan je početak a sada je, na svečanosti upriličenoj 29. marta u restoranu Perla u Nišu, pred mnogobrojnim zvanicama, predstavnicima gradskih opština i bugarskim zvaničnicima, označena njena postojanost.

Na svečanosti su se okupljenima obratili Aleksandar Milićević, direktor RPK Nišavskog, Pirotskog i Topličkog okruga i ekonomski ataše Bugarske Georgij Gajtandžijev.

Direktorka pivare, dr. Žužana Stolić tom prilikom izjavila je da će dalji rast i razvoj Niške pivare ostvariti korišćenjem svih kapaciteta i resursa, sve vreme ostajući verni njenoj tradiciji i nasleđu.

Ovom prilikom istaknuto je i to da je proces proizvodnje Niškog piva u svojoj suštini zasnovan na tradicionalnoj tehnologiji, izveden na savremenoj procesnoj opremi, s poštovanjem prirodne fermentacije piva, dok mu je omogućeno potrebno vreme da prirodnim procesom nastanu komponente koje mu daju aromu, punoću ukusa i kvalitet.

Niška pivara je na ovoj svečanosti predstavila novi identitet Niške pivare, osvežavajućih bezalkoholnih napitaka i Niškog piva, za koje je zaslužan renomirani beogradski studio Coba&associates. Iz temeljnog istraživanja tržišta i osobina same pivare i proizvoda, nastali su identiteti koji na najbolji način ističu posvećenost, temeljnost, i istrajnost, odnosno sam kvalitet onoga što se nalazi u bocama.

Uz kvalitet, novi dizajn i izgled ambalaže, kao i nove promotivne kampanje, Niška pivara uverena je da će u potpunosti opravdati očekivanja dosadašnjih i budućih potrošača.

IZJAVA

Izjava direktorke Niške pivare, dr. Žužane Stolić, povodom svečanosti održane 29.03.2018. godine:

Preuzeli smo odgovornost da Nišku pivaru učinimo ponovo važnom i uspešnom. Ponosni smo na nju kao što je pre 134 godine bio njen osnivač Johan Apel, jer tada je označavan njen početak, a sada označavamo njenu postojanost. Njeno dalje razvijanje ostvarićemo koristeći struku, znanje i iskustvo uz optimalno korišćenje kapaciteta i resursa, dok ostajemo verni tradiciji i nasleđu.

Proces proizvodnje Niškog piva zasnovan je na  tradicionalnoj tehnologiji, izveden na savremenoj procesnoj opremi, uz poštovanje prirodne fermentacije piva.

Danas smo u prilici da upoznamo novi vizuelni identitet našeg i vašeg Niškog piva, naših osvežavajućih bezalkoholnih napitaka, ali i same pivare. Uz kvalitet, naš novi dizajn i izgled ambalaže, kao i nove promotivne kampanje verujemo da ćemo u potpunosti opravdati očekivanja dosadašnjih i budućih potrošača.

Za novi vizuelni identitet Niške pivare, Niškog piva i naših bezalkoholnih napitaka – zahvaljujemo renomiranoj beogradskoj agenciji Coba&associates, koji su temeljnim istraživanjem tržišta, nasleđa i osobina same pivare i proizvoda došli do identiteta koji na najbolji način ističu posvećenost, temeljnost, i istrajnost, odnosno sam kvalitet onoga što se nalazi u bocama.

Uz kvalitet, novi dizajn i izgled ambalaže, kao i nove promotivne kampanje, uvereni smo da ćemo u potpunosti opravdati očekivanja dosadašnjih i budućih potrošača.