Stručna konferencija NEUROMARKETING 2017.

Univerzitet Metropolitan organizuje međunarodnu stručnu konferenciju NEUROMARKETING 2017 koja će biti održana u petak 31. marta 2017. godine u Nišu.

Neuromarketing je disciplina koja pokušava da objasni šta se krije iza odluke potrošača da kupi neki proizvod. Konferencija će okupiti vodeće stručnjake iz oblasti psihologije, neurologije, marketinga i ekonomije u našoj zemlji. Praćenje predavanja i rada konferencije je potpuno besplatno za sve zainteresovane.

Konferencija Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan ima za cilj da ukaže na značaj neuromarketinga u istraživačkom i praktičnom smislu. Ona otvara diskusiju među stručnjacima i korisnicima aktuelnih istraživanja i ima za cilj da pomogne u boljem razumevanju ove discipline, njenim praktičnim aplikacijama i ukaže na nove potrebe kompanija. S obzirom na to da neuromarketing pomaže da se pronikne u skrivene motive, podsvesne reakcije i psihologiju potrošača koje pokreću odluke o kupovini i u Srbiji je interesovanje za ovom oblasti u porastu.

U Nišu ćemo biti u prilici da povežemo privrednike i istraživače iz različitih disciplina kao što su: ekonomija, psihologija, dizajn, IT i veštačka inteligencija, čime s pruža prilika da se stečena znanja sa ove konferencije na najbolji način primene u praksi.

Stručn a konferencija NEUROMARKETING 2017. je namenjena marketinškim stručnjacima, vlasnicima kompanija, marketinškim agencijama, istraživačima, profesorima i studentima.

Ulaz na konferenciju biće slobodan a svi zainteresovani mogu da se prijave ovde

NEUROMARKETING

I prate predavanja I diskusije. Obezbedite svoje mesto na vreme jer je broj mesta ograničen.

Više informacija o samoj konferenciji možete dobiti na sajtu Univerziteta Metropolitan, a za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati putem mejla: ivana.jevremovic@metropolitan.ac.rs ili telefonom: +381 11 20 30 885 (Beograd) ili +381 18 551 000 (Niš).